نیمرو با روغن زیتون

نیمرو با روغن زیتون
فهرست مطالب

نیمرو یه پیشنهاد خوشمزه برای هر وعده غذایی محسوب می‌شود. آیا تا به حال نیمرو را با روغن زیتون فرابکر آماده کرده اید؟ اگر این طعم بی‌نظیر را نچشیده‌اید، در اولین فرصت با چند عدد تخم مرغ و ادویه و روغن زیتون فرابکر این خوشمزه دوست داشتنی را با طعم جدید تجربه کنید. ما ادامه بیان خواهیم کرد ‌که چرا، نیمرو با روغن زیتون بهتر و خوشمزه‌تر از نیمرو با روغن مایع است و با نحوه آماده کردن آن آشنا خواهید شد.

از گذشته تا به امروز از محبوبیت نیمرو و املت کم نشده و با توجه به خوشمزه بودن و کم هزینه بودن خوشمزه‌ترین انتخاب برای یک دورهمی جذاب است.

تخم مرغ بسیار مغذی و حاوی پروتئین است که یک ماده غذایی مفید برای بدن شما محسوب می‌شود و تنها حاوی ۷۰ کالری است. اگر می‌خواهید نیمرو خوشمزه‌ای درست کنید به مواد اولیه آن توجه کنید. آیا توجه کرده بودید که تخم مرغ قادر به ایجاد یک موجود زنده است پس حتماً یک خوراک پرفایده برای بدن محسوب می‌شود. همچنین تحقیقات جهانی این نکته را تایید می‌کنند و خوردن تخم مرغ را به همه پیشنهاد می‌کنند.

آیا می‌دانستید ارزش غذایی تخم مرغ بیشتر از گوشت، ماهی و شیر است؟ این موضوع شاید بهترین دلیل تصمیم برای آماده کردن یک وعده خوشمزه نیمرو با روغن زیتون است.

یک تخم مرغ در روز

این نظریه غلط که خوردن تخم مرغ خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را به دلیل تأثیر آن بر سطح کلسترول پلاسما افزایش دهد، پس از نتایج مطالعات متعدد، دیگر هیچ پشتیبانی علمی ندارد و درست نیست و طبق مطالعات تخصصی جدید محققان تغذیه به این نتیجه رسیده‌اند که خوردن روزانه یک عدد تخم مرغ برای بدن مفید است.

نکته جالبی که نمی‌دانستید این است که مصرف روزانه تخم مرغ همراه با روغن زیتون فرابکر به کاهش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی و کبدی کمک می‌کند و بهتر آن است که در انتخاب روغن زیتون هم کمی حساسیت داشته باشید و روغن زیتون اصل تهیه و مصرف کنید.

مواد لازم نیمرو با روغن زیتون

در ابتدا مواد تشکیل دهنده را بشناسید:

📞 تماس با کارشناس فروش جهت خرید روغن زیتون عمده

دستور پخت

  1. ابتدا پیازچه را پوست بکنید و خشک کرده و به قطعه‌های کوچک خرد کنید.
  2. در ادامه پیازچه‌ها را با روغن زیتون فرابکر، نمک، پودر سیر، فلفل آسیاب شده یا پودر چیلی روی حرارت ملایم می‌پزیم.
  3. در ادامه وقتی به حد متعارف رسید، تخم مرغ‌ها را به این سس آماده شده در ماهیتابه اضافه می‌کنیم. کمی هم می‌زنیم تا سس به خورد تخم مرغ رفته و مزه مد نظر به وجود آید. بعد از آن می‌توانید از روی حرارت بردارید و اینجاست که نیمرو با روغن زیتون فرابکر شما آماده است و از خوردن آن لذت خواهید برد.

این طعم جدیدی است که می‌توانید دوستان خود را با آن شگفت زده کنید. اغلب افراد از روغن‌هایی غیر از روغن زیتون برای آماده کردن نیمرو استفاده می‌کردند و این تجربه جدید و خوشمزه‌ای به شما می‌دهد.

نان سنگک ترد کنجدی یا نان بربری می‌تواند بهترین انتخاب برای خوردن این نیمرو خوشمزه باشد.

جمع بندی

غذایی که هر روز در سه وعده میل می‌کنیم می‌تواند طعم‌های مختلفی داشته باشد و طعم جدید را تجربه کنیم. یکی از طعم دهنده‌ها روغن زیتون است. روغن زیتون فرابکر بهترین و سالم‌ترین روغن خوراکی در جهان است ‌که در متن فوق نمونه‌ای از آماده‌سازی غذا با روغن زیتون را برای شما شرح دادیم. امیدواریم مردم ما زودتر با روغن زیتون آشنا شوند و با مصرف آن سلامت خود و خانواده خود را تضمین کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

فهرست